Terra Madre Slow Food Festival

Salina Restaurant – Tu tworzą się pyszne wspomnienia. Autolokata
Klient: Slow Food Polska
Zakres: Www, system rezerwacji
Strona www: terramadre.pl

Pod koniec roku Kraków staje się kulinarną stolicą Europy Środkowej

Blisko 150 wystawców z lokalnymi produktami z Polski oraz innych krajów, ponad 30 pokazów i laboratoriów smaku, 10 kolacji tematycznych w krakowskich restauracjach z najlepszymi szefami kuchni z Polski i zagranicy, sensoryczny plac zabaw dla dzieci, debaty o przyszłości rolnictwa i zdrowym stylu życia. To wszystko, by pokazać bioróżnorodność Terra Madre – Matki Ziemi!

ZADANIE I CEL

Zbudowanie narzędzia do sprzedaży biletów online.

Zadanie które przed nami postawiono polegało na stworzeniu dedykowanego systemu pozwalającego na rejestrację użytkowników oraz płatności online. Eventrów w trakcie Terra Madra jest bardzo wiele, zatem system musiał być zaprogramowany tak, aby użytkownik wybierając spotkania w których chce uczestniczyć nie został przydzielony np. do dwóch eventów w tym samym czasie, lub takich które się zazębiają.

OPIS DZIAŁAŃ

Założeniem stworzonego przez nas narzędzia było maksymalne odciążenie działu sprzedaży z pojawiających się nieustannie pytań. Zatem system oprócz rezerwacji spełniał fukncję typowo informacyjną.
Nie tylko zadbaliśmy o sferę backendową, ale również frontendową. Został zaprojektowany wizerunkowy landing page, agregujący informacje o festiwalu, aktualnościach, czy trendach w kulturze Slow Food.
System z powodzeniem obsłużył przez okres dwóch lat tysiące użytkowników. I będzie uruchamiany w kolejnych odsłonach festiwali Terra Madre.

WYBRANE NARZĘDZIA

Dla sekcji wizerunkowej – landing page skorzystaliśmy ze znanego i łatwego w obsłudze systemu wordpress. W centralnej sekcji strony możesz zobaczyć w pełni autorski kalendarz eventów, połączony z systemem rezerwacyjnym.

WNIOSKI

Obsługa Terra Madre pod względem rezerwacyjnym była dla nas sporym wyzwaniem, bo oprócz odpowiedzialności (to jedyny kanał, w którym były sprzedawane bilety) za sukces frekwencyjny festiwalu zbudowaliśmy narzędzie pod wieloma względami inne niż klasyczne systemy rezerwacyjne.

BrandOxygen Tadeusza Szafrana 5A/107 30-363 Kraków

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego klienci wybierają dany produkt lub usługę? Co wpływa na ich decyzje zakupowe? Dlaczego w odczuciu klientów jeden produkt jest znacznie lepszy od drugiego? Dlaczego mleko “Łaciate” jest znacznie lepsze od innych, mimo że wszyskie są podobne do siebie jak dwie krople wody tfu... mleka?
Sprawiamy, że klienci wybiorą właśnie Twoją firmę. Od lat budujemy silne i zauważalne marki.

Chcesz dotlenić swój biznes?
Witaj! Jesteś w dobrych rękach.