Autolokata

Terra Madre Slow Food Festival Centrum zdrowego włosa – projekt www
Klient: Bank Spółdzielczy w Limanowej
Zakres: Www, system dedykowany
Strona www: bs.limanowa.pl

Oszczędzaj z Autolokatą i odjedź nowoczesnym samochodem

AUTOLOKATA jest loterią organizowaną cyklicznie przez Bank Spółdzielczy w Limanowej. Wystarczy założyć lokatę, by podczas finału akcji AUTOLOKATA mieć szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

ZADANIE I CEL

Zbudowanie wierunkowego landing page'a promującego Autolokatę.

5 lat stałej obsługi, 5 realizacji Loterii Autolokaty i niezliczona ilość projektów graficznych wspierających działania promocyjne Banku.
Cele corocznego konkursu Autolokaty są właściwie dwa. Jeden to zachęcenie stałych jak i potencjalnych Klientów banku do skorzystania z produktu inwestycyjnego. Drugi, czysto wizerunkowy - umocnienie pozycji Banku w regionie.

OPIS DZIAŁAŃ

Naszym zadaniem było zaprojektowanie narzędzi, które zgromadzą wokół Autolokaty jak największą cześć społeczności powiatu limanowskiego. Kreacje graficzne serwisu internetowego i materiałów promocyjnych, zostały zaprojektowane z naciskiem na skupienie uwagi odbiorców wokół nagród.

WYBRANE NARZĘDZIA

Oprócz wizerunku strona jest pełna narzędzi remarketingowych i zabiegów skupiających wzrok klienta na właściwych sektorach, pozwalając prowadzić go do sekcji zgłoszeniowej.

WNIOSKI

Konkurencja wśród produktów inwestycyjnych czy lokat jest bardzo wysoka, jednak bank co roku uzyskuje z loterii Autolokata odpowiednie zyski i obdarza nas zaufaniem przy kolejnych loteriach. Zatem i w przyszłym roku Autolokata będzie miała za sobą BrandOxygen.

BrandOxygen
Tadeusza Szafrana 5A/107
30-363 Kraków