Czysto-w-domu.pl – sklep internetowy

Bugajski Expo Stone Ware – ciemna strona kuchni
Klient: Czysto w domu
Zakres: fotografia, www, allegro, ATL
Strona www: czysto-w-domu.pl

Markowe produkty w najniższych cenach

Czysto w domu – marka która powstała, aby dostarczać klientom wysokojakościowe produkty czystości w najniższych cenach w sieci.

ZADANIE I CEL

Opracowanie nazwy oraz wizerunku marki. Zbudowanie platformy sprzedażowej i integracja ze sklepem allegro.

Pierwszym etapem prac było opracowanie nazwy marki. Następnie jej graficznej interpretacji I księgi brandingowej. Mając zamknięty pierwszy element układanki należało powołać do życia platformę sprzedażową. Podczas konsultacji z klientem oraz opierając się na jego doświadczeniu z Wordpressem postawiliśmy na silnik Woocommerce. Opracowaliśmy w pełni autorską grafikę sklepu, łącząc charakterystyczne elementy marki na przestrzeni całego projektu. Zaprojektowaliśmy “customer jurney” oraz schematy kominikacyjne marki.

W kolejnych pracach wzięliśmy na warsztat Allegro, a właściwie zbudowanie sklepu klienta na platformie Allegro. Projekt szaty graficznej w pełni współgra z look&feel'em marki czysto-w-domu.pl. Dlatego nieważne czy robisz zakupy w sklepie Allego, czy na platformie czysto-w-domu.pl wszędzie zostały zaimplementowane te same schamaty komunikacyjne oraz spójność wizerunkowa.

Sklep napędza biznes właścicieli.

Od dłuższego czasu sklep, choć konkurencja jest spora, radzi sobie całkiem nieźle. Wygrywa podejściem do klienta, oraz utrzymuje zaprojektowane szlaki „customer jurney”. Klienci wracają, a to najlepsza rekomendacja dla właścicieli.

BrandOxygen
Tadeusza Szafrana 5A/107
30-363 Kraków