Irix lens – nowy gracz na rynku obiektywów profesjonalnych

Krakowskie Smaki – zamawiaj jedzenie online Małopolska Karta Aglomeracyjna – projekty graficzne
Klient: Irix lens
Zakres: Www, system dedykowany, sklep online, strefa klienta
Strona www: irixlens.com

The photographers dream. Built by engineers and perfected by designers.

Wiosną przyroda budzi się do życia. Również wiosną 2016 roku, do życia został powołany IRIX - nowy gracz na rynku obiektywów szerokokątnych. Projekt, w którym naszym zadaniem było stworzenie wizerunkowego serwisu internetowego, sklepu www oraz sekcji klubowej. Serwisy pełne animacji i renderingów 3D. Całość mocno graficzna i przejrzysta. Czyli to co uwielbiamy!

ZADANIE I CEL

Zbudowanie od podstaw nowoczesnej platformy do zamówień

Naszym zadaniem było zbudowanie wizerunkowej platformy produktowej. Wyciągającej na pierwszy plan przewagi konkurencyjne oraz pełen internetowy launch produktu. Prezentację zaczęliśmy od pierwszego z labolatorium irix obiektywu 15mm. Lada chwila dołączył do niego kolejny produkt, czyli 11mm. Obydwa obecnie sprzedawane są przez uruchomiony przez nas sklep online oraz sieć dystrybutorów. Do całości prac dołączył jeszcze trzeci filar, czyli strefa MyIrix.

OPIS DZIAŁAŃ

Oczekiwania klienta były mocno sprecyzowane. Do stworzenia mamy trzy filary. Pierwszym jest sekcja wizerunkowa prezentująca jak najlepiej nowy produkt, pełna animacji 3D, testowych zdjęć które „wypluwa” obiektyw oraz kluczowych informacji technicznych. Drugim jest sekcja sklepowa umożliwiająca sprzedaż. Niestandardowym zabiegiem w niej jest to, że nieco inny sklep wyświetla się użytkownikom znajdującym się poza terenem UE, a inny dla krajów UE ( chodzi głównie o kwestie podatkowe ). Trzecim filarem jest sekcja MyIrix, gdzie łączymy użytkowników Irixa, oraz przekazujemy im najważniejsze informacje i smaczki ze świata foto. Strefa MyIrix pozwala na rejestrację swojego obiektywu, zgłoszenie się do konkursu, rejestrację na warsztaty oraz przedłużenie gwarancji o kolejne lata efektem czego klient uzyskuje jednorazowy bon rabatowy na kolejne zakupy w sklepie Irix.

WYBRANE NARZĘDZIA

Trój-etapowy projekt łączy sprawdzone rozwiązania, takie jak np. PrestaShop w sekcji sklepowej z w pełni autorskimi użytymi przy produkcji sekcją MyIrix. Zadania, które przed nami postawiono wymagały łączenia technik programistycznych i wizerunkowych. Pozwoliło to na dostarczenie produktu uszytego na miarę, odnoszącego sukcesy i napędzającego sprzedaż klienta.

WNIOSKI

Dzisiaj Irix mimo, że jest stosunkowo młodą marką zyskuje coraz większe zaufanie klientów. Jakość produktu wspomagana stworzonymi przez nas platformami wizerunkowo-sprzedażowymi tworzy zgrany tandem. Projekt wymagał od nas nieco innego niż zwykle podejścia, gdyż uruchamianie poszczególnych elementów układanki było rozsunięte w czasie, ale dzięki temu planowanie i zarządzanie projektem było ciekawsze.

BrandOxygen
Tadeusza Szafrana 5A/107
30-363 Kraków