Terra Madre Slow Food Festival

Salina Restaurant – Tu tworzą się pyszne wspomnienia. Autolokata
Klient: Slow Food Polska
Zakres: Www, system rezerwacji
Strona www: terramadre.pl

Pod koniec roku Kraków staje się kulinarną stolicą Europy Środkowej

Blisko 150 wystawców z lokalnymi produktami z Polski oraz innych krajów, ponad 30 pokazów i laboratoriów smaku, 10 kolacji tematycznych w krakowskich restauracjach z najlepszymi szefami kuchni z Polski i zagranicy, sensoryczny plac zabaw dla dzieci, debaty o przyszłości rolnictwa i zdrowym stylu życia. To wszystko, by pokazać bioróżnorodność Terra Madre – Matki Ziemi!

ZADANIE I CEL

Zbudowanie narzędzia do sprzedaży biletów online.

Zadanie które przed nami postawiono polegało na stworzeniu dedykowanego systemu pozwalającego na rejestrację użytkowników oraz płatności online. Eventrów w trakcie Terra Madra jest bardzo wiele, zatem system musiał być zaprogramowany tak, aby użytkownik wybierając spotkania w których chce uczestniczyć nie został przydzielony np. do dwóch eventów w tym samym czasie, lub takich które się zazębiają.

OPIS DZIAŁAŃ

Założeniem stworzonego przez nas narzędzia było maksymalne odciążenie działu sprzedaży z pojawiających się nieustannie pytań. Zatem system oprócz rezerwacji spełniał fukncję typowo informacyjną.
Nie tylko zadbaliśmy o sferę backendową, ale również frontendową. Został zaprojektowany wizerunkowy landing page, agregujący informacje o festiwalu, aktualnościach, czy trendach w kulturze Slow Food.
System z powodzeniem obsłużył przez okres dwóch lat tysiące użytkowników. I będzie uruchamiany w kolejnych odsłonach festiwali Terra Madre.

WYBRANE NARZĘDZIA

Dla sekcji wizerunkowej – landing page skorzystaliśmy ze znanego i łatwego w obsłudze systemu wordpress. W centralnej sekcji strony możesz zobaczyć w pełni autorski kalendarz eventów, połączony z systemem rezerwacyjnym.

WNIOSKI

Obsługa Terra Madre pod względem rezerwacyjnym była dla nas sporym wyzwaniem, bo oprócz odpowiedzialności (to jedyny kanał, w którym były sprzedawane bilety) za sukces frekwencyjny festiwalu zbudowaliśmy narzędzie pod wieloma względami inne niż klasyczne systemy rezerwacyjne.

BrandOxygen
Tadeusza Szafrana 5A/107
30-363 Kraków