Branding

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Identyfikacja wizualna są to podstawowe narzędzia, służące kreowaniu wizerunku firmy lub produktu na rynku. Po co? Głównym powodem Tworzenia identyfikacji wizualnej jest chęć wyróżnienia firmy spośród konkurencyjnych marek. Spójny i przemyślany system wizualny pozwala na zauważenie firmy lub produktu w gąszczu innych, co w naturalny sposób przekuwa się na zaistnienie w świadomości klientów czyli realny zysk.

W skład identyfikacji wizualnej wchodzi szereg działań. Są to m.in opracowanie logotypu, kolorysytki, kroju pisma w niektórych przypadkach wygląd i charakterystyczne elementy wystroju wnętrz, opakowania produktu czy szata materiałów promocyjnych. Czyli wszystko to z czym wizualnie spotyka się nasz klient i pozwala nam na odróżnienie naszej firmy / produktu od innego podobnego na rynku.

TOŻSAMOŚĆ MARKI

Według M. Rydel’a to „pożądany przez firmę obraz marki, zespół idealnych cech z punktu widzenia celów firmy”. Czyli innymi słowy jest to wizja potencjalnego odbioru marki przez konsumenta.

W życiu codziennym spotykamy tożsamość marki na każdym kroku. Jadąc samochodem wiemy że VW to solidność, Toyota - niezawodność, a Volvo - bezpieczeństwo. Zamawiając jedzenie w MC Donalds dostaniemy je szybko, a w Burger Kingu zjemy najlepszego burgera.

Na tożsamość marki składa się wiele elementów. Od wyglądu produktu na półce, po jego reklamę, a na obsłudze posprzedażowej kończąc. Wprowadzając na rynek produkty dla naszych klientów zadbaliśmy o najmniejszy detal tożsamości marki. Nasze wdrożenia możesz spotkać na półce w marketach, kupując słodkiego pączka, czy przeglądając portale internetowe.

HASŁA REKLAMOWE

Łatwo zapamiętywalne hasło reklamowe jest połową a może nawet więcej niż połową sukcesu.

Pamiętasz akcję “pij mleko będziesz wielki”? No właśnie. Nośne hasło pozwala na zaistnienie w sieci usłudze, czy firmie. Wracając do kategorii motoryzacyjnej. “Audi - przewaga dzięki technice”, czy “VW - Das Auto”. Brzmi znajomo? Hasła reklamowe otaczają nas na każdym kroku. Trafne, krótkie i łatwo zapamiętywalne poniesie Twoją markę do sukcesu.

W naszej firmie opracowujemy właśnie takie hasła. Hasła, które krótko charakteryzują i trafiają w sedno.

DRUK

Opracowując identyfikację wizualną nie sposób zapomnieć o jej zmaterializowaniu. Oferujemy pełną opiekę nad drukiem, od etapu wyboru papieru, poprzez dobór technologii aż po dostarczenie finalnego fizycznego produktu.

Wizytówka czy zwykły długopis reklamowy potrafią powiedzieć bardzo dużo o firmie. Dobór odpowiedniego papieru w zwyczajnej, wydawać by się mogło, wizytówce będzie komunikować naszemu partnerowi biznesowemu czy ma do czynienia z poważną firmą czy raczej ze słabym przeciętniakiem. U nas doradzimy Ci odpowiednie materiały, które w Twoim biznesie się sprawdzą.