Strony internetowe, ulotki, grafiki do postów, wszelkie materiały reklamowe – co je łączy? Nie obejdą się bez projektu graficznego z odpowiednimi kolorami. Gdy wena zawodzi, sięgnij po jedno z narzędzi, które pomoże Ci dobrać barwy.
Wybierasz swój z koła barw lub wpisujesz jego kod, po czym decydujesz, jakiego rodzaju kolory chcesz dobrać. Zakładka „Eksploruj” pozwala z kolei na wybieranie palet kolorystycznych już zapisanych przez innych użytkowników.
Skąd czerpać wiedzę? Od najlepszych! Z tej strony dowiesz się, jak największe marki dobierają palety kolorów w swojej identyfikacji wizualnej. Może Twoja firma kiedyś też trafi do takiego zestawienia!
Jeśli tworzysz projekt na podstawie konkretnego zdjęcia i chcesz dobrać do niego kolory, polecamy to narzędzie. To nie tylko pomoc w pracy, ale też ciekawa zabawa.
Szukasz w internecie ludzi, którzy podobnie jak Ty chcą dzielić się paletami kolorystycznymi, dyskutować o trendach w designie i odkrywać nowe wzory, formy i szablony? Odwiedź tę stronę, a na pewno zostaniesz na dłużej.
To narzędzie to spora dawka inspiracji – znajdziesz tam palety kolorystyczne dobrane na podstawie artystycznych zdjęć.