OPIEKA NAD MARKĄ
/ AdWords /
Notice: Undefined offset: 3 in /home/v3d/domains/brandoxygen.pl/public_html/wp-content/themes/brandoxygen/functions.php on line 108
AdWords czyli co?
AdWords to system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google oraz w sieci reklamowej. Reklamy AdWords są bardzo skutecznym narzędziem, ponieważ trafiają bezpośrednio do określonej grupy docelowej, wpisującej w wyszukiwarkę interesującą ich frazę. AdWordsy możemy tworzyć na podstawie podanych przez Klienta słów kluczowych lub na konkretnych, tematycznych stronach internetowych. Ten rodzaj reklam daje ogromne możliwości, pozwala dotrzeć do wąskiej grupy docelowej w określonym miejscu i czasie, umożliwia również elastyczne manewrowanie budżetem, by osiągnąć jak najlepsze efekty.

Zalety AdWords
- ogromny zasięg, możliwość dotarcia do 96% populacji internautów,
- możliwość bardzo dokładnego określenia grupy docelowej,
- dopasowanie treści reklam do konkretnych grup użytkowników,
- pełna kontrola nad budżetem,
- prostota i krótki czas oczekiwania na efekty,
- dokładne statystyki i raporty skuteczności,
- możliwość zatrzymania kampanii w dowolnym momencie,
- płatność jedynie za efekt - czyli realnego klienta
Analiza konwersji
Emitując jakiekolwiek reklamy w sieci, niezależnie od tego, czy są to reklamy AdWords czy kampanie na Facebooku, zwykle zależy nam na osiągnięciu jakiegoś celu, czyli np. klient ma dokonać zakupu, zapisać się do newslettera, wypełnić formularz kontaktowy czy wykonać jakąkolwiek inną czynność, na której obecnie nam zależy. Analiza konwersji polega na sprawdzeniu ścieżek, jakimi porusza się użytkownik po stronie www, do której go kierujemy i w jaki sposób reaguje na reklamę.

Remarketing
Często zdarza się, że wejdziemy do sklepu internetowego, spodoba nam się produkt i bylibyśmy skłonni go zakupić, ale jesteśmy akurat w tramwaju, w pracy czy w innym miejscu, które nie sprzyja robieniu zakupów online. Zamykamy więc sklep i… często zapominamy o produkcie. Remarketing służy właśnie temu, by w odpowiednim momencie, po tym jak użytkownik opuści już stronę www, przypomnieć mu o produkcie, który oglądał. Tego rodzaju reklama jest bardzo skuteczna – trafiamy do osób, które na pewno są zainteresowane produktem i istnieje duże prawdopodobieństwo, że jednak zdecydują się na zakup.
Realizacje
Zobacz na jakim poziomie pracujemy
Chcesz z nami zrealizować swój projekt?
Nasza strona internetowa używa plików cookies, w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Ustawienia plików cookies, w tym możliwość zrezygnowania z ich wykorzystywania odbywa się poprzez ustawienia Twojej przeglądarki internetowej.
Rozumiem