Antyporadnik współpracy z influencerami - Brandoxygen : Brandoxygen

Antyporadnik współpracy z influencerami

Współpraca z influencerami opiera się na kilku podstawowych zasadach. Jakich z nich przestrzegać, by jak najszybciej… skazać ją na porażkę?

 

1. Zawsze wybieraj influencerów z największą liczbą fanów

Pierwszym kryterium powinna być zawsze liczba fanów. Zasięg musi się zgadzać. Nieważne, czy followersi pochodzą z Indii, Hawajów czy Chin – ważne, że są i że jest ich dużo. Szkoda czasu na korzystanie z narzędzi do sprawdzania jakości profilu.

 

2. Współpracuj z każdym, kto się zgodzi

Promujesz książkę z wegańskimi przepisami? Zapomnij o sztywnych podziałach – jeśli zwraca się do Ciebie miłośnik hamburgerów, nie wahaj się i przyjmij ofertę. Dobieranie influencerów pasujących do marki jest przereklamowane.

 

3. Wymagaj nachalnej reklamy swojego produktu

Nie licz się ze zdaniem influencera w tej kwestii – co z tego, że twierdzi, że zna swoją społeczność. Twój produkt zawsze musi być opisany mocnymi słowami np. „kupcie go koniecznie”. Ma się bezwzględnie wyróżniać na tle innych zdjęć.  Jeśli reszta contentu influencera jest w spokojnej tonacji, wymagaj by fotografie z Twoim produktem były w jaskrawych kolorach i nie miały nic wspólnego z całym feedem influencera.

 

4. Nie monitoruj, nie analizuj

Zaplanowanie strategii promocji i analiza działań są niepotrzebne – liczy się tu i teraz, nie patrz w przeszłość ani w przyszłość a skup się tylko na tym, co dzieje się z Twoją marką w tej chwili.

 

5. Barter ponad wszystko

Dobrze wykonana praca zasługuje na godziwe wynagrodzenie? Banały! Nagrodą dla influencera niech będzie sama możliwość współpracy z Twoją marką albo barter o jak najniższej  wartości.

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego klienci wybierają dany produkt lub usługę? Co wpływa na ich decyzje zakupowe? Dlaczego w odczuciu klientów jeden produkt jest znacznie lepszy od drugiego? Dlaczego mleko “Łaciate” jest znacznie lepsze od innych, mimo że wszyskie są podobne do siebie jak dwie krople wody tfu... mleka?
Sprawiamy, że klienci wybiorą właśnie Twoją firmę. Od lat budujemy silne i zauważalne marki.

Chcesz dotlenić swój biznes?
Witaj! Jesteś w dobrych rękach.