Blog firmowy - dlaczego warto - Brandoxygen : Brandoxygen

Blog firmowy – dlaczego warto

Blog firmowy to skuteczne narzędzie w marketingu. Nie wierzysz? Poznaj kilka powodów, dla których warto prowadzić bloga marki!

 

1. Rozszerzenie treści z mediów społecznościowych

Masz wiele do powiedzenia? W mediach społecznościowych brakuje Ci przestrzeni, by wyrazić wszystko co chciałbyś przekazać klientom i współpracownikom? Blog to doskonałe miejsce na rozbudowanie treści, na którą np. na Facebooku czy Instagramie nie ma miejsca. Social media stworzone są do krótkich i konkretnych komunikatów, blog natomiast daje Ci pole do rozleglejszego ukazania wartościowych treści.

 

2. Lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce

Google jest bardzo przyjazny stronom, które regularnie publikują treści na określony temat. Czy wiesz co to tzw. długi ogon fraz kluczowych? To najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę zapytania, które nie są tożsame z głównymi frazami danej strony. Przykładowo będzie to „najlepsza agencja kreatywna z krakowa” zamiast „agencja kreatywna”. Wpisy na blogu pozwalają na rozszerzenie zasobu słów kluczowych, po których można trafić na stronę.Co więcej, zadbanie o dobrą jakość tekstów może zaowocować częstymi udostępnieniami i dyskusją na ich temat w mediach społecznościowych.

 

3. Wizerunek eksperta

Stań się specjalistą – edukując czytelników, stawiasz się w roli eksperta. Masz szansę zaprezentować swoją ofertę, pokazać działalność firmy, omówić jak pracujesz i przedstawić swoje success story. Marka, która kojarzy się wiarygodnie i profesjonalnie, wzbudza zaufanie klientów!

 

4. Pozyskiwanie leadów (kontaktów)

Twoja grupa docelowa na pewno chętnie będzie śledzić wszystkie wpisy. Najłatwiej to zrobić, gdy przypomni im o tym newsletter… a baza mailingowa daje spore pole na marketingowego popisu!

 

5. Budowanie relacji

Blog daje możliwość wykorzystania niesamowitego potencjału nowych mediów, który tkwi w komunikacji obustronnej. Niech klienci nie tylko poznają firmę z Twojej perspektywy, ale też sami mają szansę wypowiedzieć się w komentarzach, dyskutować i podawać dalej interesujące ich treści. Otrzymujesz częste pytania od klientów na dany temat? Chcesz rozwiać wątpliwości? Odpowiedz w tekście na blogu i skłoń ich do rozmowy.

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego klienci wybierają dany produkt lub usługę? Co wpływa na ich decyzje zakupowe? Dlaczego w odczuciu klientów jeden produkt jest znacznie lepszy od drugiego? Dlaczego mleko “Łaciate” jest znacznie lepsze od innych, mimo że wszyskie są podobne do siebie jak dwie krople wody tfu... mleka?
Sprawiamy, że klienci wybiorą właśnie Twoją firmę. Od lat budujemy silne i zauważalne marki.

Chcesz dotlenić swój biznes?
Witaj! Jesteś w dobrych rękach.