Poznajmy się bliżej.
Zobacz jak pracujemy!

Tworzenie person i mapy podróży Klienta

Customer journey map, czyli tzw. mapa podróży Klienta to zbiór interakcji użytkownika dokonywanych podczas konkretnych etapów ścieżki zakupowej. Samo zdarzenie nie jest tak istotne, jak wnioski, które możemy z niego wyciągnąć. Budowanie mapy ma na celu zmierzenie zadowolenia Klienta z procesu dokonywania zakupu.   Budowanie doświadczeń Tzw. Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń Klienta, jakie […]

5 narzędzi do dobierania kolorów

Strony internetowe, ulotki, grafiki do postów, wszelkie materiały reklamowe – co je łączy? Nie obejdą się bez projektu graficznego z odpowiednimi kolorami. Gdy wena zawodzi, sięgnij po jedno z narzędzi, które pomoże Ci dobrać barwy.   Adobe Color CC  Wybierasz swój z koła barw lub wpisujesz jego kod, po czym decydujesz, jakiego rodzaju kolory chcesz […]

Antyporadnik współpracy z influencerami

Współpraca z influencerami opiera się na kilku podstawowych zasadach. Jakich z nich przestrzegać, by jak najszybciej… skazać ją na porażkę?   1. Zawsze wybieraj influencerów z największą liczbą fanów Pierwszym kryterium powinna być zawsze liczba fanów. Zasięg musi się zgadzać. Nieważne, czy followersi pochodzą z Indii, Hawajów czy Chin – ważne, że są i że […]

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego klienci wybierają dany produkt lub usługę? Co wpływa na ich decyzje zakupowe? Dlaczego w odczuciu klientów jeden produkt jest znacznie lepszy od drugiego? Dlaczego mleko “Łaciate” jest znacznie lepsze od innych, mimo że wszyskie są podobne do siebie jak dwie krople wody tfu... mleka?
Sprawiamy, że klienci wybiorą właśnie Twoją firmę. Od lat budujemy silne i zauważalne marki.

Chcesz dotlenić swój biznes?
Witaj! Jesteś w dobrych rękach.