
Strony internetowe, ulotki, grafiki do postów, wszelkie materiały reklamowe – co je łączy? Nie obejdą się bez projektu graficznego z odpowiednimi kolorami. Gdy wena zawodzi, sięgnij po jedno z narzędzi, które pomoże Ci dobrać barwy. Adobe Color CC Wybierasz swój z koła barw lub wpisujesz jego kod, po czym decydujesz, jakiego rodzaju kolory chcesz […]

Współpraca z influencerami opiera się na kilku podstawowych zasadach. Jakich z nich przestrzegać, by jak najszybciej… skazać ją na porażkę? 1. Zawsze wybieraj influencerów z największą liczbą fanów Pierwszym kryterium powinna być zawsze liczba fanów. Zasięg musi się zgadzać. Nieważne, czy followersi pochodzą z Indii, Hawajów czy Chin – ważne, że są i że […]

Masz swoją firmę i chcesz, by była bardziej rozpoznawalna? Prowadzisz konto w mediach społecznościowych, ale nie wiesz, co zrobić, żeby przyciągnąć większą liczbę fanów? Podstawą budowania profilu w social mediach jest przede wszystkim content – zadbaj o niego! 1. Angażuj wartościowymi treściami. Content marketing to tworzenie wartościowych treści, które odpowiadają na potrzeby odbiorców. Powinny być […]