OPIEKA NAD MARKĄ
/ facebook /
Miejsce kontaktu z ludźmi
Media społecznościowe, w tym przede wszystkim Facebook, są miejscem, w którym spotykają się ludzie.
Oczywiście są one również świetnym narzędziem biznesowym, jednak przede wszystkim opierają się na dyskusjach, komentarzach i opiniach realnych osób. Teoretycznie na stronie internetowej również jest możliwość umieszczenia opinii o firmie, jednak tego rodzaju przekaz jest dużo mniej wiarygodny, niż komentarze na Facebooku. W social mediach wypowiadają się osoby, których tożsamość często łatwo można sprawdzić oraz zweryfikować, czy dana opinia jest prawdziwa, czy wystawiona przez pracownika firmy.

Obecność na Facebooku to konieczność
Fanpage marki to często pierwsze miejsce, w którym potencjalny Klient szuka informacji o usłudze czy produkcie. Profil na Facebooku ma tę przewagę nad stroną internetową, że nie jest jednostronnym komunikatem. Wchodząc na stronę www możemy zobaczyć jedynie to, co sama firma napisała o sobie. Zaglądając na fanpage możemy już szerzej spojrzeć na działalność firmy, dzięki komentarzom i opiniom, jakie wystawiają inni użytkownicy Facebooka. Właśnie dlatego odpowiednio prowadzony i moderowany fanpage jest koniecznością i nie należy z niego rezygnować.
Strategia - bez planu ani rusz
Zanim przystąpimy do założenia czy prowadzenia profilu na Facebooku, przygotowujemy szczegółową strategię działania. To w niej określamy, jakie są mocne i słabe strony firmy, jakie cele chcemy osiągnąć, jakich narzędzi będziemy używać i z jaką częstotliwością będziemy publikować posty. To w tym momencie zajmujemy się również analizą konkurencji oraz materiałów, które dotychczas były umieszczone na profilu Twojej marki (wyjątkiem jest przypadek, kiedy od zera zakładamy nowy fanpage).

Jak przyciągamy fanów?
- interesująca i merytoryczna treść postów
- organizujemy konkursy - to najlepszy sposób na organiczny zasięg postów
- szybka reakcja na komentarze fanów
- przyciągająca oprawa wizualna profilu
Raportowanie działań
Dobrze wiemy, że chcesz być na bieżąco informowany o tym, jakie działania zostały zrealizowane, jakie reklamy emitowaliśmy w danym miesiącu i jakie efekty osiągnęliśmy. Właśnie dlatego po zakończeniu każdego miesiąca otrzymasz od nas raport podsumowujący wszystkie działania przeprowadzone w danym okresie czasu wraz z wykresami obrazującymi efekty oraz wnioskami na przyszłość. Raporty przygotowujemy korzystając ze specjalistycznych narzędzi analitycznych, które umożliwiają nam dokładne podsumowanie tego, co działo się na fanpage’u.
Regularne wpisy
W social mediach najważniejsza jest regularność. Na nic ciekawe, wartościowe i mogące zainteresować odbiorców wpisy, jeśli będą pojawiać się raz czy dwa razy w miesiącu. Tak nieregularne publikacje z pewnością nie dotrą do oczekiwanej liczby odbiorców. Właśnie dlatego nasze usługi zaczynają się od 8 postów w miesiącu – to minimum, dzięki któremu możemy zachować ciągłość komunikacji oraz sprawić, że profil będzie żył i przyciągał coraz więcej nowych odbiorców.
Realizacje
Zobacz na jakim poziomie pracujemy
Chcesz z nami zrealizować swój projekt?
Nasza strona internetowa używa plików cookies, w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Ustawienia plików cookies, w tym możliwość zrezygnowania z ich wykorzystywania odbywa się poprzez ustawienia Twojej przeglądarki internetowej.
Rozumiem