STRATEGIA
/ strategia promocji /
Dobra strategia to podstawa
Odpowiednio przygotowana strategia to fundament, na którym opieramy wszystkie nasze działania. Szczegółowa strategia znacznie ułatwia dalszą pracę i porządkuje działania, pozwalając na prowadzenie promocji w spójny i kompletny sposób. Określamy słabe i mocne strony, analizujemy działania konkurencji, wskazujemy cele, określamy grupę docelową, rozpisujemy plan działań i określamy przypuszczalne koszty.
Analiza rynku i konkurencji
Zanim zabierzemy się za przygotowywanie strategii promocji, przeprowadzamy solidną, kompleksową analizę rynku i konkurencji. Chcemy najpierw poznać przede wszystkim Twoje oczekiwania, jak i rynek, na którym działa firma. Analizujemy, porównujemy, planujemy i przedstawiamy wnioski, które jasno pokażą, jaka jest aktualna sytuacja firmy na rynku. Określamy bezpośrednią konkurencję, szukamy jej słabych stron i zdobywamy wiedzę, która pozwoli nam stworzyć idealnie dopasowaną strategię marki.
Promocja
Istnieje wiele strategii promocyjnych. Do podstawowych strategii promocji zalicza się:
- reklamę
- sprzedaż osobistą
- propagandę gospodarczą
- propocje handlowe
- promocje mix

Cele promocji
Osiągamy cele, których oczekujesz, nie marnujemy środków na niepotrzebne działania.
Przy pomocy indywidualnie dopasowanych narzędzi i personalizacji działań osiągamy konkretne cele. Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży? Będziemy dążyć właśnie do tego. Chcesz zwiększyć świadomość potencjalnych klientów, pokazać im atuty swojej firmy i stworzyć pozytywny wizerunek marki w ich świadomości? Zajmiemy się tym!

Realizacje
Zobacz na jakim poziomie pracujemy
Chcesz z nami zrealizować swój projekt?
Nasza strona internetowa używa plików cookies, w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Ustawienia plików cookies, w tym możliwość zrezygnowania z ich wykorzystywania odbywa się poprzez ustawienia Twojej przeglądarki internetowej.
Rozumiem